Reserveret Online

edge

danish-flag dutch-flag english-flag german-flag italian-flag



2019 Fødelsdato

union-lido-bar

Bestilling


Når du booker en Bolero mobilhome, bemærk det maksimale antal personer, der kan bo i de følgende enheder:

kun 6 personer - * Sorrento
kun 6 personer - * Torcello
kun 6 personer - * Venezia
kun 4 personer - * Murano

Vi kan ikke acceptere nogen bookinger, hvor det samlede antal personer i enheden overstiger ovenstående numre


Når du har foretaget en bestilling skal du betale et depositum på €120 indenfor 7 dage og samtidig returnere en udfyldt bestillingsblanket. Herefter vil du modtage en faktura og der er nu udformet en kontrakt mellem dig og Bolero Holidays. Den endelige betaling skal modtages senest 8 uger før feriens begyndelse. Hvis betalingen ikke er modtaget i tide har Bolero Holidays ret til at annullere ferien og i tilfælde af dette gælder de normale annulleringsbetingelser.

Når en bestilling er lavet mindre end 8 uger før ankomst skal det fulde beløb betales samtidig med bestillingen. Alle sidste øjebliks bestillinger skal betales med kreditkort. Efter modtagelse af det fulde beløb modtager du en endelig bekræftelse og et lejebevis. Den person der foretager bestillingen er ansvarlig for alle betalinger på vegne af alle deltagere. Alle vores boliger skal bebos af en ansvarlig voksen. Union Lido er ikke egnet til grupper af unge mennesker og vi accepterer derfor ikke sådanne bestillinger.

Hvis du er i tvivl om din bestilling hører under denne kategori så spørg venligst på bestillings tidspunktet ellers kan du risikere at blive nægtet adgang til campingpladsen. Det er kun deltagere som Bolero Holidays er blevet gjort bekendt med, som vil have adgang til campingpladsen. Vi er ikke ansvarlige for nogle former for problemer, der kan være forudsaget af oplysninger, der ikke er blevet videregivet til os da bestillingen blev udført. Vi forbeholder os retten til at afvise en bestilling eller ændre i en allerede foretaget bestilling.
union-lido-bar

For at bestille on-line så besøg venligst vores hjemmeside: www.boleroholidays.dk
union-lido-bar

Sikkerhed


For at kunne tilbyde vores service er v i nødsaget til at få oplyst personlige oplysninger om dig og dine medrejsende. Disse oplysninger kan inkludere navne og alder på alle rejsende, adresse, email, bank/kort oplysninger, specielle hensyn og andre nødvendige oplysninger, der kan sikre dig/jer en god ferie.

Vi har truffet strenge forholdsregler for at sikre dine/jeres personlige data og vi vil aldrig videregive disse informationer. For at kunne tilbyde vores service bliver vi nødt til at videregive udvalgte informationer til campingpladsen. I henhold til 1998 Data Protection Act har du ret til at få en kopi af den data Bolero Holidays har registreret om dig/jer. Du har ret til at ændre denne information, men vi vil eventuelt opkræve et administrations gebyr for denne service.

Hvis du ikke længere ønsker at være registreret i vores database bedes du venligst informere os herom skriftligt.
union-lido-bar

Annullering


Hvis du ønsker at annullere din bestilling skal du informere os skriftligt. Fra den dato hvor den skriftlige annullering modtages gælder følgende annulleringsbetingelser, disse er beregnet som en procentdel af den samlede pris.

56-29 dage før feriens begyndelse: 30%
28-15 dage før feriens begyndelse: 60%
14-1 dage før feriens begyndelse: 100%

Vi anbefaler at du køber en rejseforsikring da de fleste rejseforsikringer dækker I tilfælde af, at I skulle se jer nødsaget til at annullere.
union-lido-bar

Ændring af bestilling


Hvis du bliver nødt til at ændre din bestilling skal du kontakte os så hurtigt som muligt og vi vil gore vores bedste for at efterkomme dine ønsker, men dette kan ikke garanteres. Vores ændringsgebyr er €24 for ændringer 8 uger før feriens begyndelse og €36 for ændringer mindre end 8 uger før feriens begyndelse eller I løbet af ferien. Du vil også blive opkrævet, hvis der er en difference mellem den oprindelige bestilling og den nye bestilling.

Hvis du nedsætter antallet af nætter fra den oprindelige booking eller ændrer til en billigere bolig, hæfter du stadig for at betale det oprindelige beløb. Hvis du rykker din afrejsedag mere end 7 dage fra den oprindelige afrejsedag, vil vi betragte det som en annullering og en ny bestilling, og vores annulleringsbetingelser vil derved være gældende. Hvis vi ikke kan opfylde dine ændringer og du derfor ikke ønsker at gennemføre din ferie, vil vi betegne bestillingen som annulleret fra den dato ændringen blev forespurgt og de almindelige annulleringsbetingelser vil være gældende.
union-lido-bar

Vores ændringer


Hvis Bolero Holiday skulle se sig nødsaget til at ændre din bestilling grundet uforudsete omstændigheder, vil vi informere dig om dette hurtigst muligt. Hvis dette resulterer i en massiv ændring af din ferie, vil vi tilbyde et passende alternativ, hvis ledigt og hvis dette ikke er acceptabelt vil vi tilbyde en fuld refundering.
union-lido-bar

Vores ansvar


Hos Bolero Holidays har vi gjort vores yderste for at sikre, at indholdet af vores 2018 katalog er korrekt, inden det går i trykken. Vi accepterer vores ansvar, for de dele af ferien som er under vores direkte kontrol med undtagelse af skader, hændelser eller udgifter forårsaget af ”force majeure”, dig selv eller en tredje person, der ikke hører under Bolero Holidays.

Vi tager ikke ansvar for hændelser uden for Bolero Holidays kontrol såsom krig, opstandelser, ekstreme vejrforhold eller lignende forhold og hændelser.
union-lido-bar

Ankomst og Afrejse


I skal påregne at ankomme til Union Lido mellem kl. 16.00 og kl. *21.30. Hvis I ankommer før kl. 16.00 så kontakt venligst vores repræsentant på campingpladsen, men vi kan ikke garantere, at jeres bolig er klar. Det er vigtigt at I giver os besked om forventet ankomst tidspunkt. Bemærk venligst, at biler ikke må benyttes på Union Lido mellem kl. 13.00 og 15.00 og igen fra kl. 23.00 til 07.00. Hvis I ankommer indenfor disse tidsrum vil I blive nødsaget til at efterlade bilen på p-pladsen.

Hvis I ikke ankommer på den angivne dag og ikke giver os besked om en ny forventet ankomstdato, forbeholder vi os retten til at behandle jeres bestilling som annulleret. Det er ikke muligt at ankomme efter kl. 23.00. I bedes forlade boligen senest kl. **07.00 - 10.00 på afrejsedagen og forlade campingpladsen før kl. 10.00. Vi forbeholder os retten til at skaffe os adgang til boligen fra kl. 10.00 for at påbegynde klargøring til de næste gæster.

* Ved ankomst efter kl. 21.30 skal man forhåndsgodkendes af det Britiske kontor.
** Ved afrejse før kl. 07.00 vil man blive pålagt et obligatorisk gebyr
På 30 pund/ 30 euro.
union-lido-bar

Jeres bolig


Ved bestillingstidspunktet accepterer I den bolig som bliver tildelt jer, uanset hvilke ønsker I har oplyst Bolero Holidays. Ønsker vil altid blive videregivet, men kan aldrig garanteres. Hvis I ikke er tilfredse med rengøringen ved ankomsten skal dette straks meldes til repræsentanten fra Bolero Holidays på pladsen. Det er jeres ansvar at passe på boligen og boligens udstyr under jeres ophold. I vil blive holdt ansvarlige for alle bevidste skader, som I påfører boligen eller boligens udstyr. Ved ankomsten, er du forpligtet til at betale €100 rengøring og går i stykker depositum ved check-in.

Depositum vil blive returneret i slutningen af din ferie, hvis du har forladt din mobile hjem i en ren og ryddelig stand og ingen forsætlig skade er sket på mobilhome eller udstyr ved inspektion foretaget af vores on-site personale. Hvis du ikke rent eller rydde din bolig, vil vi fratrække €30 i depositum til at rense din bolig.

Hvis det er nødvendigt, rengøringsmidler kan fås gratis fra Bolero receptionen office. Enhver skade, der har occueed til indkvartering vil blive vurderet og opkrævet i overensstemmelse hermed. Alle boliger er røgfrie, og hvis der er nogen beviser for, at et medlem af dit parti har røget i mobilhome, vil vi automatisk opkræve €30 for at rense det.

Alle boliger er IKKE-ryger boliger – Hvis der forelægger beviser på,. at der er bleveunion-lido-bart røget I boligen, vil I blive opkrævet et gebyr på 30€.

Union Lido


Bolero Holiday er ikke ansvarlig for campingpladsens drift. Selvom vi gør vores bedste for at beskrive alle faciliteter med største nøjagtighed, kan Union Lido stadig vælge at lukke eller ændre faciliteter. Alle gæster må overholde Union Lidos regler.

Det er forventet at I viser betænksomhed over for andre gæster. Hvis I udviser dårlig opførsel, som bringer andre gæster i fare eller er til irritation over for andre gæster, forbeholder Bolero Holiday og Union Lido sig retten, til at bede jer forlade pladsen. Under disse forudsætninger vil jeres lejebeløb ikke blive refunderet. Bemærk at der kan være ekstra betaling ved brug af nogle af pladsens faciliteter og at pladsen insisterer på brugen af badehætte i poolen. I er på alle tider af døgnet ansvarlige for familiemedlemmer eller andre i jeres selskab under 21 år. Medmindre jeres barn deltager i et arrangement som f.eks.

Kids Club er I ansvarlige for at de er i sikkerhed hele tiden, specielt på legepladsen, ved faciliteter og i pool området. Når jeres børn deltager i arrangementer og aktiviteter er det vigtigt at I husker at afhente jeres børn når arrangementet er slut. Hvis I eller andre i jeres selskab har en smitsom sygdom kan I også blive bedt om at forlade campingpladsen. Det er ikke tilladt at medbringe kæledyr på Union Lido.
union-lido-bar

Priser


Vi forbeholder os retten til at hæve feriens pris hvis kursen ændres. Vi garanterer at dette ikke vil være mere end 10 % af feriens pris og vi garanterer yderligere at et ekstra gebyr kun vil blive pålagt, hvis det er absolut nødvendigt.

Vores priser inkluderer ikke den lokale turist skat, som skal betales direkte til Union Lido på din check-out. De nøjagtige omkostinger vil blive leveret af Union Lido i slutningen af April 2019 (2018 var prisen €0,60 per person per nat).
union-lido-bar

Rejsedokumenter


Ved ankomst til Union Lido vil I blive bedt om at aflevere jeres pas til receptionen og I vil få udleveret campingpas til alle rejsende. Om nødvendigt kan I altid bede om at få jeres pas returneret, men I vil normalt få udleveret passene ved afrejse.
union-lido-bar

Hvis der skulle opstå problemer


Vi gør vores bedste for at sikre en succesfuld og behagelig ferie, men selv de bedste intentioner kan nogle gange gå galt. Hvis I har en klage skal I give besked til campingpladsens ledelse, så hurtigt som muligt så der kan findes en løsning. Hvis klagen ikke kan løses skal du bede om en ”Client Complaint Record Form”, som kan fås hos campingpladsens ledelse. Denne skal udfyldes og returneres inden afrejse.

Følg venligst op på denne klage indenfor 7 dage efter hjemkomst ved at skrive til vores kontor i England, skrivelsen skal indeholde dit faktura nummer og en kopi af den udfyldte ”Client Complaint Record Form”. Vi tager ikke ansvar for klager udfyldt efter dette tidsrum.

Til Toppen | Hjem

Reserveret Union Lido Online | ReservationLog ind